FANDOM

260px-New Goblin Poster 2.jpg

Harry Osborn jest synem Normana Osborna(Zielonego Goblina)i najlepszym przyjacielem Peter`a Parker`a.

Pochodzi z  zamożnej rodziny. Jego ojciec zapisał go do wielu szkół prywatnych ,z których Harry został wyrzucony.  Harold chce zaimpnować 

ojcu,który jest zbyt pochłonięty swoją pracą. Jego matka najprawdopodobniej zmarła przy jego narodzinach.

Spider ManEdytuj

Jest najlepszym przyjacielem Petera,spotyka się z Mary Jane.Lecz później z nią zrywa. Gdy zobaczył,że Spider-Man przyniósł mu martwego ojca,oskarża bohatera o śmierć swojego ojca i postanowił się na nim zemścić.

Spider Man 2 Edytuj

Harry nienawidzi spider-mana i nie rozumie,dlaczego Peter go broni. By się na nim zemścić postanawia dać dr.Octopus`owi braującą mu rzecz do teleportu,za przyniesienie mu spider-mana żywego. Octopus spełnia swoje zadanie. Harry przez to dowiedział się,że Peter to spider-man. Gdy Peter już przyszedł,bo Harry bł zbyt zdziwiony,by go zabić, objawia mu się ojciec,który karze mu go pomścić. Harold tak się na niego wkurzył,że rozbił lustro i odkrył laboratorium taty.

Spider Man 3Edytuj

Harry za wszelką cenę chce się zemścić na Peter`ze. Po swoim eksprymencie,zaczyna go atakować,czego wynikiem jest amnezja.Ne pamięta ostatnich wydarzeń, a szczególne tego,o co osądzał Peter`a . Lecz po jakimś czasie, przypomina sobie wszystko.Postanowił zszantażować M-J,by zerwała z Peter`em,mówiąc,że ma innego,bo inaczej go zabije.Po wszystkim,spotyka się z Peter`em w kawiarni,mówiąc,że to on jest tym innym. Lecz zły Peter spowodował z tego powodu bójkę,czego rezultem jest zmasakrowana twarz Harold`a. Później Peter przychodzi przeprosić i poprosić o pomoc  walce z Venom`em i Sand-ma`em,lecz odmawia. Podczas rozmowy z Bernard`em,dowiaduje się,że jego ojciec sam odpowiada za swoją śmierć . Harry pomaga przyjacielowi,lecz on sam (by uratować życie Peter`a) zostaje zabity.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki